

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Zachowania konsumentów na rynku turystycznym
Dostępność:
dostępna
Wysyłka w:
5 dni
Cena:
8,40 zł
8.40

Opis
Leszek Rudnicki
Książka zawiera przystępnie podane wiadomości o zachowaniu się konsumenta na rynku turystycznym – od teorii zachowań poprzez ich uwarunkowania wewnętrzne i zewnętrzne oraz analizę potrzeb i procesu podejmowania decyzji.
Publikacja przydatna dla studentów kształcących się w zakresie turystyki, zarządzania, marketingu oraz dla pracowników branży turystycznej.
Pliki do pobrania:
Dane techniczne
Wydanie / kolejność w serii | I |
Wydawca | Proksenia |
Miejsce i rok wydania | Kraków 2010 |
Ilość stron | 144 |
ISBN/ISSN | 978-83-60789-22-3 |
Format | B5 |
Oprawa | miękka |
Kolorystyka środka | czarno-biała |
Rodzaj druku | offsetowy |
Dostępna wersja cyfrowa | nie |