Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Promocja i informacja w turystyce

Promocja i informacja w turystyce
  • promocja
Dostępność: dostępna
Wysyłka w: 5 dni
Cena: 9,45 zł 14,70 zł 9.45
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 2.57143
Wydawca: Proksenia
ISBN / ISSN: 978-83-60789-19-3

Opis

Zygmunt Kruczek, Bartłomiej Walas

Publikacja dotyczy wykorzystania promocji i informacji w turystyce.
W części I dokonano systematyki pojęć, omówiono instrumenty i środki promocji. Osobne rozdziały dotyczą promocji miejsca docelowego – organizacji, finansowania, oraz budowy marki. Zamieszczono studium przypadku realizacji strategii i kampanii promocyjnej kraju, regionu, miasta oraz atrakcji turystycznej.
Część II poświęcona została informacji turystycznej od przybliżenia podstaw teorii informacji, poprzez ewolucję rozwiązań organizacyjnych aż po prezentację aktualnych tendencji w informacji turystycznej, a nawet oznakowaniu turystycznym.
Książka będzie przydatna zarówno dla studentów turystycznych kierunków szkół wyższych, słuchaczy studiów policealnych, jak i dla pracowników branży turystycznej, szczególnie administracji samorządowej, wspierającej rozwój gospodarki turystycznej.

Pliki do pobrania:

Dane techniczne

Wydanie / kolejność w serii I
Wydawca Proksenia
Miejsce i rok wydania Kraków 2010
Ilość stron 304
ISBN/ISSN 978-83-60789-19-3
Format B5
Oprawa miękka
Kolorystyka środka czarno-biała
Rodzaj druku offsetowy
Dostępna wersja cyfrowa nie

Opinie o publikacji (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl