Wydawcy

Cenniki do pobrania

Sonda

Twoje wydatki na książki wynoszą miesięcznie

Statystyki

Publikacji:
78
Kategorii:
11
Nowości:
0
Promocje:
16

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Promocja i informacja w turystyce

Podręczniki
8.4
PLN
Promocja i informacja w turystyce
Promocja i informacja w turystyce
  • promocja
instore_only
Dostępność:
dostępna
Wysyłka w:
5 dni
Cena: 8,40 zł 14,70 zł
Cena netto: 8,00 zł
szt.
Ocena:
(Ilość ocen: 3)
ISBN / ISSN:

978-83-60789-19-3

Wydawca:
Proksenia

Zygmunt Kruczek, Bartłomiej Walas

Publikacja dotyczy wykorzystania promocji i informacji w turystyce.
W części I dokonano systematyki pojęć, omówiono instrumenty i środki promocji. Osobne rozdziały dotyczą promocji miejsca docelowego – organizacji, finansowania, oraz budowy marki. Zamieszczono studium przypadku realizacji strategii i kampanii promocyjnej kraju, regionu, miasta oraz atrakcji turystycznej.
Część II poświęcona została informacji turystycznej od przybliżenia podstaw teorii informacji, poprzez ewolucję rozwiązań organizacyjnych aż po prezentację aktualnych tendencji w informacji turystycznej, a nawet oznakowaniu turystycznym.
Książka będzie przydatna zarówno dla studentów turystycznych kierunków szkół wyższych, słuchaczy studiów policealnych, jak i dla pracowników branży turystycznej, szczególnie administracji samorządowej, wspierającej rozwój gospodarki turystycznej.

Pliki do pobrania:

Dane techniczne

Wydanie / kolejność w serii I
Wydawca Proksenia
Miejsce i rok wydania Kraków 2010
Ilość stron 304
ISBN/ISSN 978-83-60789-19-3
Format B5
Oprawa miękka
Kolorystyka środka czarno-biała
Rodzaj druku offsetowy
Dostępna wersja cyfrowa nie

Opinie o publikacji (0)

Koszyk

publikacji:: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Sklep jest w trybie podglądu

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Więcej informacji w dziale Informacje/Cookies.

Click Shop | Hosting home.pl