

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Promocja i informacja w turystyce

Opis
Zygmunt Kruczek, Bartłomiej Walas
Publikacja dotyczy wykorzystania promocji i informacji w turystyce.
W części I dokonano systematyki pojęć, omówiono instrumenty i środki promocji. Osobne rozdziały dotyczą promocji miejsca docelowego – organizacji, finansowania, oraz budowy marki. Zamieszczono studium przypadku realizacji strategii i kampanii promocyjnej kraju, regionu, miasta oraz atrakcji turystycznej.
Część II poświęcona została informacji turystycznej od przybliżenia podstaw teorii informacji, poprzez ewolucję rozwiązań organizacyjnych aż po prezentację aktualnych tendencji w informacji turystycznej, a nawet oznakowaniu turystycznym.
Książka będzie przydatna zarówno dla studentów turystycznych kierunków szkół wyższych, słuchaczy studiów policealnych, jak i dla pracowników branży turystycznej, szczególnie administracji samorządowej, wspierającej rozwój gospodarki turystycznej.
Pliki do pobrania:
Dane techniczne
Wydanie / kolejność w serii | I |
Wydawca | Proksenia |
Miejsce i rok wydania | Kraków 2010 |
Ilość stron | 304 |
ISBN/ISSN | 978-83-60789-19-3 |
Format | B5 |
Oprawa | miękka |
Kolorystyka środka | czarno-biała |
Rodzaj druku | offsetowy |
Dostępna wersja cyfrowa | nie |