Wydawcy

Cenniki do pobrania

Sonda

Twoje wydatki na książki wynoszą miesięcznie

Statystyki

Produkty:
80
Kategorie:
11
Nowości:
0
Promocje:
12

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Atrakcje turystyczne. Fenomen, typologia, metody badań

e-publikacje
10
PLN
Atrakcje turystyczne. Fenomen, typologia, metody badań
in_stock
Dostępność:
Dostępne w dziale e-publikacje
Wysyłka w:
Dostęp do pliku PDF po opłaceniu zamówienia
Cena: 10,00 zł
Cena netto: 8,13 zł
szt.
Ocena:
(Ilość ocen: 0)
ISBN / ISSN:

978-83-60789-36-0

Wydawca:
Proksenia

Zygmunt Kruczek

W monografii dokonano analizy pojęcia atrakcji turystycznych, przedstawiono ich klasyfikację i ewolucję od czasów starożytnych po współczesne. Zasadniczym celem pracy jest identyfikacja i opis metod badań nad atrakcjami turystycznymi. Zaproponowano podział metod i omówiono najważniejsze stosowane techniki i narzędzia badań, ilustrując zastosowanie omawianych metod przykładami konkretnych badań. Osobny rozdział poświęcono roli atrakcji w tworzeniu produktu turystycznego. Obszerna bibliografia problemu, zdjęcia, schematy, ryciny, tabele oraz streszczenie w języku angielskim.

Pliki do pobrania:

Dane techniczne

Wydanie / kolejność w serii I / nr 10
Wydawca Proksenia
Miejsce i rok wydania Kraków 2011
Ilość stron 200
ISBN/ISSN 978-83-60789-36-0
Format B5
Oprawa miękka
Kolorystyka środka czarno-biała
Rodzaj druku cyfrowy
Dostępna wersja cyfrowa tak

Opinie o publikacji (0)

Koszyk

publikacji:: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Sklep jest w trybie podglądu

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Więcej informacji w dziale Informacje/Cookies.

Sklep internetowy od home.pl